سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه در راه خدا برادری کند، سود برَد و هرکه درراه دنیا برادری کند، بی بهره مانَد . [امام علی علیه السلام]
مولود90
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» کی می رسیم؟

به این عکس نگاه کنید...



فکر میکنید اینجوری تا چند سال دیگه به چشم انداز بیست ساله نظام میرسیم؟


اینکه تمام مردم یک جامعه تیاز به علم و دانش رو درک کنن و هر کس تا اونجایی که در توانشه به سمت اون پیش بره  ، نعمتیه که دعا میکنم خدا به ملت ما ارزونیش کنه! وگرنه تا قیامت هم که چشم انداز بیست ساله رو تمدید کنیم بهش نمی رسیم که نمی رسیم...

پینوشت:

پیشنهاد می کنم مهندسین نرم افزار داخلی تلاش کنن یه بازی راحت و فارسی رو واسه همچین لحظه هایی که کارمندا خسته از کار روزانه و حین انجام کارشون!!!!! می خوان بازی کنن روی ویندوز نصب بشه!




نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » زهرا ( شنبه 90/6/5 :: ساعت 9:55 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

test
کی می رسیم؟
هوا
فرازی از دعای ابو حمزه ثمالی
میوه
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 2889
» درباره من

مولود90
مدیر وبلاگ : زهرا[8]
نویسندگان وبلاگ :
هندونه[0]


» پیوندهای روزانه

مقام معظم رهبری
[آرشیو(1)]

» آرشیو مطالب
مرداد 90

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
ریحان 90

» صفحات اختصاصی

» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب